Известие

Collapse
No announcement yet.

Лагер помпа - свири

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Лагер помпа - свири

    Така имам следния проблем.
    Значи смених преди известно време лагер помпа и феродов диск (AP) ,лагер помпата я намерих на LUK .
    Проблема е следния при работа на място с отпуснат съединител се чува леш свиреш звук наподобяващ свиренето на щурец (понякога почти изчезва) при леко обиране на педала съединителя около 1-2 см шума (свиренето се усилва) при по нататъшно натискане всякакви свирения и звуци изчезват.
    Питането ми е има ли някакво регулиране на съединителя и от къде идва проблема (Свиренето) ако някой се е сблъсквал с това и сподели впечатление ще съм много благодарен.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

  • #2
    Колега,няма регулировка на съединитела.Има малка вероятност да е лагер-помпата,но поне за мен не е това(то и докато не се види нищо не е сигурно).
    Хубаво ще е първо да я огледаш на канал докато шуми,и да се ориентираш със сигурност че идва от към кутията.И чак тогава да се смъкне и да се види реалния проблем.
    Но все пак и другите колеги да изкажат своите предположения.
    Успех.
    Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
    Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

    Comment


    • #3
      Същата работа и при мен. Само дето го прави само студена. Загрее ли леко и всичко приключва.
      Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
      ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
      Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Xtrime7 Покажи съобщение
        Колега,няма регулировка на съединитела.Има малка вероятност да е лагер-помпата,но поне за мен не е това(то и докато не се види нищо не е сигурно).
        Хубаво ще е първо да я огледаш на канал докато шуми,и да се ориентираш със сигурност че идва от към кутията.И чак тогава да се смъкне и да се види реалния проблем.
        Но все пак и другите колеги да изкажат своите предположения.
        Успех.
        Шума се чува на отворен прозорец и не смятам да отварям за да го видя все пак е нов. Докато изкара после ще му мисля.
        И според теб какво друго е ако не лагер помпа.
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
          Шума се чува на отворен прозорец и не смятам да отварям за да го видя все пак е нов. Докато изкара после ще му мисля.
          И според теб какво друго е ако не лагер помпа.
          Малко крайно,но луфтове в кутията.Ако обаче не е и някоя част по купето която вибрира.За това няма да е зле на канал да си я поогледаш.
          Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
          Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

          Comment


          • #6
            И моята взе да се обажда след зимата. При по студено време първите 2, 3 минути като натисна съединителя и се чува това свирене. Като позагрее изчезва.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Абе обезвъздушено ли е там както трябва.....в смисъл не да мислиш че е, а да си убеден в това.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                то и аз вчера смених лагер помпа ама да ви кажа честно няма такова нещо като обезвъздушаване на 147 -ца много тъпо са го напраили.помпиш педала и то от самосебе си става след известно време
                Alfa Romeo 147 1.6 TS 105ph

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Xtrime7 Покажи съобщение
                  Малко крайно,но луфтове в кутията.Ако обаче не е и някоя част по купето която вибрира.За това няма да е зле на канал да си я поогледаш.
                  След натискане на перала на съединителя с около 2 см шума изчесва независимо дали съм наскорост в движение или на място ако карам с леко натиснат педал шума го няла ако е отпуснат педала шума е лек понякога го има понякога го няма но ако съвсем леко обера луфта на педала шума се засилва и след още малко натискане всичко изчезва.
                  Затова си мисля а и съм сигурен че шума е свързан с лагер помпата
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • #10
                    При мен мисля че ти какзах какво се получи със счупен най - външен метален пръстен(както и да се нарича там гаддта от страната на съединителя)......само че при мен то изчезваше при натиснат педал, но така или иначе е кофти.....метален ли е шума или просто виене?
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                      При мен мисля че ти какзах какво се получи със счупен най - външен метален пръстен(както и да се нарича там гаддта от страната на съединителя)......само че при мен то изчезваше при натиснат педал, но така или иначе е кофти.....метален ли е шума или просто виене?
                      Не бе свири като щурче и се чува само при отворен прозорец и като минавам край нещо което да отрази звука, сякаш нещо тире но съвсем леко.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #12
                        И при мен е така... докато е студена се чува едно виене(не на метал просто виене) като натискам съединителя без значение дали сменям скорости. Натиснат ли е съединителя и дам ли малко над 1500 оборота и почва да се чува. Отначало изчезваше бързо след като загрее колата, но с времето взе да изчезва все по-бавно и по-бавно. Скоро ще трябва да се сменя и ще е добре да се знае от къде точно е проблема, че тази лагер-помпа хич не е евтина

                        digitalundgrd: При мен беше абсолютно същото и след смяната на съединител + аксиалния лагер всичко заспа

                        Това го е написал в една тема, която бях пуснал точно за това нещо. Ето я и нея. http://clubalfaromeo.com/forum/showt...E8%F2%E5%EB%FF

                        Comment


                        • #13
                          Проблема ти е 90% от лагера на съединитела и при мен е така но за сега не смятам да го правя че все не остава време а си е доста работа да сваляш скоростна кутия .

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                            Абе обезвъздушено ли е там както трябва.....в смисъл не да мислиш че е, а да си убеден в това.....
                            И кво общо има обезвъздушаването със свиренето на лагера

                            ---------- Post added at 21:24 ---------- Previous post was at 21:23 ----------

                            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                            Не бе свири като щурче и се чува само при отворен прозорец и като минавам край нещо което да отрази звука, сякаш нещо тире но съвсем леко.
                            Ше свири като е от свиркаджийска фирма
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение


                              И кво общо има обезвъздушаването със свиренето на лагера
                              Нищо.....но при необезвъздушение хода ще е все пак малко, но различен все пак мисля.....просто това ми беше интересно за линчо инфо да разбера....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment

                              Working...
                              X